Gecko Cup 2010 27 czerwca 2010 - Lotnisko Kąkolewo k. Grodziska Wielkopolskiego
KLASA MINI
przejazd finałowy
NUMER |
IMIĘ I NAZWISKO |
POJAZD |
ET+RT |
ET |
20 |
Paweł Tymczak |
SUZUKI SWIFT GTI |
15.080 |
14.076 |
RT 1.004, 60ft 2.026, ET 14.076 @ 158.26 KPH |
36 |
Jarosław Rutkowski |
FIAT SEICENTO 16V |
16.018 |
15.232 |
RT 0.786, 60ft 2.213, ET 15.232 @ 142.02 KPH |
przejazdy półfinałowe
NUMER |
IMIĘ I NAZWISKO |
POJAZD |
ET+RT |
ET |
20 |
Paweł Tymczak |
SUZUKI SWIFT GTI |
15.458 |
14.341 |
RT 1.117, 60ft 2.084, ET 14.341 @ 151.44 KPH |
70 |
Przemyslaw Plenzler |
FIAT SEICENTO |
17.403 |
16.273 |
RT 1.130, 60ft 2.343, ET 16.273 @ 134.59 KPH |
|
36 |
Jarosław Rutkowski |
FIAT SEICENTO 16V |
16.103 |
15.219 |
RT 0.884, 60ft 2.236, ET 15.219 @ 142.77 KPH |
75 |
Przemysław Wojkiewicz |
HONDA CIVIC |
16.999 |
15.676 |
RT 1.323, 60ft 2.333, ET 15.676 @ 140.73 KPH |
przejazdy eliminacyjne
LP |
NUMER |
IMIĘ I NAZWISKO |
POJAZD |
ET+RT |
ET |
1 |
20 |
Paweł Tymczak |
SUZUKI SWIFT GTI |
14.596 |
13.547 |
[1] RT 1.049, 60ft 2.089, ET 13.547 @ 161.27 KPH |
2 |
36 |
Jarosław Rutkowski |
FIAT SEICENTO 16V |
16.815 |
15.290 |
[1] RT 0.692, 60ft 2.124, ET 15.087 @ 141.66 KPH [2] RT 0.742, 60ft 2.122, ET 15.053 @ 143.38 KPH [3] RT 0.825, 60ft 2.144, ET 15.100 @ 143.30 KPH [4] RT 0.820, 60ft 2.196, ET 15.161 @ 141.66 KPH [5] RT 0.892, 60ft 2.277, ET 15.322 @ 141.08 KPH [6] RT 1.525, 60ft 2.177, ET 15.290 @ 142.54 KPH
|
3 |
75 |
Przemysław Wojkiewicz |
HONDA CIVIC |
17.354 |
15.772 |
[1] RT 0.963, 60ft 2.387, ET 15.744 @ 142.60 KPH [2] RT 1.022, 60ft 2.376, ET 15.801 @ 142.24 KPH [3] RT 1.184, 60ft 2.405, ET 15.776 @ 140.35 KPH [4] RT 1.302, 60ft 2.293, ET 15.677 @ 142.63 KPH [5] RT 1.162, 60ft 2.384, ET 15.899 @ 142.32 KPH [6] RT 1.068, 60ft 2.322, ET 16.060 @ 138.41 KPH [7] RT 1.582, 60ft 2.313, ET 15.772 @ 137.40 KPH [8] RT 1.060, 60ft 2.381, ET 16.591 @ 137.94 KPH
|
4 |
70 |
Przemyslaw Plenzler |
FIAT SEICENTO |
17.475 |
16.344 |
[1] RT 1.056, 60ft 2.279, ET 16.195 @ 134.61 KPH [2] RT 1.097, 60ft 2.330, ET 16.241 @ 134.14 KPH [3] RT 1.071, 60ft 2.338, ET 16.332 @ 133.63 KPH [4] RT 1.148, 60ft 2.218, ET 16.260 @ 131.70 KPH [5] RT 1.057, 60ft 2.372, ET 16.414 @ 133.80 KPH [6] RT 1.131, 60ft 2.258, ET 16.344 @ 132.44 KPH [7] RT 1.173, 60ft 2.238, ET 16.307 @ 133.72 KPH [8] RT 2.983, 60ft 2.408, ET 16.625 @ 132.58 KPH
|
powrót do strony głównej
|